. .

Funkce:

The page is printed

Co nabízíme

Vzdělávání a profesní rozvoj

Kromě obvyklých výhod v pracovně-právních vztazích nabízíme také mnoho příležitostí dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.

Podporujeme naše zaměstnance v jejich dalším rozvoji a vzdělávání. Kvalitu našeho propracovaného systému vzdělávání potvrzuje přiznání dvou grantů od Evropské unie v letech 2007 a 2010. Nabízíme nejen možnost zúčastnit se školení různých odborných znalostí, ale současně umožňujeme díky široké partnerské síti absolvovat řadu mezinárodních vzdělávacích programů.

  • Program IQP

Mezinárodní vzdělávací program, který je určený pro zaměstnance DB Schenker. Zájemci jsou vybíráni ze skupiny perspektivních zaměstnanců společnosti. Co je IQP

  • Stáže v zahraničí

Zaměstnanci, kteří pracují u společnosti alespoň 2 roky, mají díky mezinárodní síti DB Schenker možnost zúčastnit se zahraniční stáže dle svého zájmu a dle nabídky volných pozic v zahraničí.

Co říkají naši zaměstnanci o absolvovaných stážích?
  • Lukáš Fišer, provozně projektový specialista

Již při studiu na VŠE působil Lukáš Fišer v DB Schenker na logistickém projektu pro významného zákazníka. Po dokončení studia nastoupil na plný úvazek a hned na začátku jej čekala zajímavá zkušenost na stáži v Německu a Nizozemsku:

„Ještě v době studií jsem nastoupil do DB Schenker na pozici asistenta projektového manažera. Po půl roce mě vedení oslovilo, zdali mám zájem u nás dlouhodobě pracovat, a dostal jsem nabídku účastnit se programu International Logistics Trainee Programme. První půlrok jsem strávil v Nizozemsku ve zkušeném projektovém týmu firmy BAX (akvizice firmy Schenker). Poté jsem půl roku působil v německém Hannoveru, konkrétně v logistickém centru, které DB Schenker provozuje pro Volkswagen Nutzfahrzeuge. Měl jsem možnost vidět nejnovější logistické technologie, které jsem doposud znal pouze z knih a časopisů.“ 

  • Jan Holešta, manažer provozu pozemních přeprav

Jan Holešta pracuje pro DB Schenker již více než 15 let. Začátkem roku 2005 vyměnil Českou republiku za Indonésii, kde pracoval pro tamní pobočku DB Schenker jako Integration and Internal Control Manager:

„Ačkoliv byla moje práce v Indonésii zcela odlišná, mohu říci, že mnohé zkušenosti se dají využít i pro mou současnou práci. V posledních měsících jsem se v Indonésii zabýval nastavováním měřítek a cílů v souvislosti s dlouhodobou firemní strategií. Toto byla součást velkého regionálního projektu APAC ALIGNMENTPLAN jako důsledek spojení firem Schenker a BAX v regionu Asia Pacific (APAC). Práce  v zahraničí byla velice zajímavá a v dlouhodobém horizontu bych rád ještě podobnou zkušenost zopakoval.“ 

Zpět se vrátil po třech letech v říjnu roku 2008 na pozici manažera provozu pozemních přeprav.

  • Dušan Drábek, Business Development Manager

Dušan Drábek pracuje již sedmým rokem v regionální centrále ve Vídni. Dušan je příkladem toho, že společnost DB Schenker dokáže nabídnout svým ambiciózním a kvalitním zaměstnancům další růst a rozvoj v v mezinárodním rozměru. Poté, co strávil Dušan šest let ve společnosti Schenker v Ćeské republice na různých pozicích v oblastech obchodu a řízení logistického provozu, se rozhodl využít příležitosti, kdy regionální centrála ve Vídni hledala v rámci projektu Go-for-growth vhodného kandidáta pro koordinaci obchodních aktivit v regionu střední a východní Evropy. Díky zkušenostem a jazykovým znalostem se Dušanovi podařilo tuto pozici získat.

“Během své dosavadní studijní i profesní dráhy jsem se vždy zajímal o mezinárodní prostředí a bavila mě práce v multikulturních týmech. Proto jsem se začal po šesti letech práce pro Schenker v České republice zajímat o možnosti pracovat pro Schenker na mezinárodní úrovni. Příležitost se naskytla v podobě programu Go-for-growth, v rámci kterého se otevřela nová pozice na centrále pro jihovýchodní Evropu ve Vídni a jejímuž profilu jsem plně odpovídal. Po patnácti měsících mohu říct, že to byl krok správným směrem a mohu jej doporučit každému, kdo se tímto směrem chce rozvíjet.”

Poslední aktualizace: 14.02.2017

Na začátek stránky